10 smrtelných marketingových hříchů

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024709697
Jak je rozpoznat a nespáchat
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
249 Kč
212 Kč
249 Kč
212 Kč
Anotace
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak je rozpoznat a nespáchat
Název v originále Ten Deadly Marketing Sins - Signs and Solutions
Druh sortimentu Kniha
Autor Philip Kotler
Značka GRADA
V prodeji od 19.11.2004
Rok vydání 2004
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.0 x 1.0 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 136
ISBN 80-247-0969-4
EAN 9788024709697
Interní kód 0049754
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy