7 principů davového marketingu

Série: Praxe manažera
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788025119112
Jak dostat dav na svoji stranu
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak dostat dav na svoji stranu
Název v originále Herd? How to Change Mass Behaviour by Harmessing Our True Nature
Druh sortimentu Kniha
Autor Mark Earls
Značka CPress
V prodeji od 06.03.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 23.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.52 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 400
Edice Praxe manažera
ISBN 80-251-1911-4
EAN 9788025119112
Interní kód 0084023
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy