E-kniha

Event marketing

Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
314 Kč
Anotace
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak využít emoce v marketingové komunikaci
Název v originále Event marketing
Druh sortimentu eKniha
Autor Petr Šindler
Značka GRADA
Rok vydání 2003
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 236
Interní kód 0161854
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách