Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

E-kniha

Image a firemní identita

2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
314 Kč
314 Kč
Anotace
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Značka GRADA
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 224
Interní kód 0345495
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny