E-kniha

Manažerská psychologie

2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
407 Kč
Anotace
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je však pravdou. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj je závislý na tom, jak pracujeme s lidmi. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede jednat s lidmi, organizovat je, komunikovat s nimi. Když má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout, je schopen svou práci humanizovat. Všechny aktivity manažera mohou mít profesionální úroveň. Jak je to však v praxi? Je možné uvést do reality? Na to vše vám odpoví kniha Manažerská psychologie - průvodce pro manažery v praxi a pro studenty, kteří se připravují studiem na vysokých školách na řídící práci v různých oblastech.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Milan Mikuláštík
Značka GRADA
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 384
Interní kód 0174635
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách