E-kniha

Marketing bez reklamy

aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy
Značka: Lukáš Vik

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
199 Kč
199 Kč
Anotace
Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing, jehož hlavním principem je nabídnout hodnotu, ne zákazníka tlačit k nákupu. Jak na to? Právě o tom je kniha Marketing bez reklamy. Dozvíte se z ní, jak se buduje osobní brand, kdy není třeba mít webové stránky i na co si dátpozor při pořádání webinářů. Krok za krokem vás provede nastavením ceny, psaním blogu nebo tvorbou videa. Srozumitelně a bez odborné hantýrky vám představí nástroje, které můžete okamžitě použít ve vlastním podnikání. Všechny postupy jsou maximálně praktické, takže je bez problémů zvládnete. A pravděpodobně vás marketing začne i bavit.
Informace o sortimentu
Podnázev aneb 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy
Druh sortimentu eKniha
Autor Magdalena Čevelová
Značka Lukáš Vik
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 91
Interní kód 0407493
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny