E-kniha

Marketing kulturního dědictví a umění

Art marketing v praxi
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
319 Kč
Anotace
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
Informace o sortimentu
Podnázev Art marketing v praxi
Název v originále Marketing kulturního dědictví a umění
Druh sortimentu eKniha
Autor Radka Johnová
Značka GRADA
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 288
Interní kód 0161959
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách