E-kniha

Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
212 Kč
212 Kč
Anotace
Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.
Informace o sortimentu
Podnázev v udržitelném marketingovém managementu
Druh sortimentu eKniha
Autor Miroslav Foret, David Melas
Značka GRADA
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 168
Interní kód 0356619
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny