E-kniha

Mezinárodní marketing a informační technologie

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
293 Kč
Anotace

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Informace o sortimentu
Název v originále Mezinárodní marketing a informační technologie
Druh sortimentu eKniha
Autor Jaroslav Poláček, Bohumír Štědroň, Jiří Vinopal
Značka Wolters Kluwer
Pořadí vydání 1. vydání
Interní kód 0165877
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách