E-kniha

Psychologie reklamy

Série: Expert
5., rozšířené a aktualizované vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
467 Kč
467 Kč
Anotace
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
Informace o sortimentu
Podnázev 5., rozšířené a aktualizované vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Jitka Vysekalová
Značka GRADA
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 360
Edice Expert
Interní kód 0419762
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny