E-kniha

Sociologie pro ekonomy a manažery

2., přepracované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
271 Kč
Anotace
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
Informace o sortimentu
Podnázev 2., přepracované a rozšířené vydání
Název v originále Sociologie pro ekonomy a manažery
Druh sortimentu eKniha
Autor Ivan Nový, Alois Surynek
Značka GRADA
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 288
Interní kód 0162552
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách