Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

E-kniha

Strategický marketing

Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
509 Kč
509 Kč
Anotace
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
Informace o sortimentu
Podnázev Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Značka GRADA
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 432
Interní kód 0437288
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny