O kom řekl Leoš Mareš, že je „zjevení něčeho tak výjimečného“? MILLENNIALS KONEČNĚ SKLADEM

Agenda 21

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612444
Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
429 Kč
352 Kč
429 Kč
352 Kč
Anotace
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence.

Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová.

Informace o sortimentu
Podnázev Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Druh sortimentu Kniha
Autor Michael Hammer
Značka Management Press
V prodeji od 23.02.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 15.3 x 21.3 x 1.9 cm
Hmotnost 0.45 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 260
ISBN 978-80-7261-244-4
EAN 9788072612444
Interní kód 0126297
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy