Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Alchymie

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788075551344

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
499 Kč
424 Kč
499 Kč
424 Kč
Anotace

Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký – dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá.

Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní – od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl.

 „Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“

Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Rory Sutherland
Značka Jan Melvil publishing
V prodeji od 25.05.2021
Rok vydání 2021
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.0 x 3.0 cm
Hmotnost 0.64 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 400
Edice Žádná velká věda
ISBN 978-80-7555-134-4
EAN 9788075551344
Interní kód 0353539
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny