Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Auditing pro manažery aneb Proč a jak se ověřuje účetní závěrka

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073579883
Značka: Wolters Kluwer

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
385 Kč
327 Kč
385 Kč
327 Kč
Anotace

Audit účetní závěrky je proces upravený mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z toho důvodu je důležité, aby vedoucí pracovníci měli představu o tom, co je podstatou auditu, jaké podklady bude po nich auditor požadovat a proč některé procedury auditoři dělají. Cílem publikace je vysvětlit, jak proces auditu probíhá, co je jeho smyslem, jaká je odpovědnost auditora na jedné straně a odpovědnost společnosti na straně druhé.

Oproti prvnímu vydání, které bylo zaměřené hlavně na přípravu společnosti na audit, je publikace rozšířená o nové požadavky mezinárodních auditorských standardů, které musí auditoři dodržovat při provádění auditorských procesů a které vedoucím pracovníkům mají vysvětlit smysl auditorova počínání. Nová je rovněž kapitola zabývající se rekapitulací nesprávností, s nimiž se auditoři při své práci nejčastěji setkávají. Součástí knihy je řada příloh, které se při auditu používají a na které se text odvolává s vysvětlením jejich významu.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Libuše Müllerová
Značka Wolters Kluwer
V prodeji od 21.03.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 15.2 x 23.2 x 1.0 cm
Hmotnost 0.27 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 176
ISBN 978-80-7357-988-3
EAN 9788073579883
Interní kód 0139056
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy