BLACK FRIDAY = čtení a zábava od 39 Kč

Co je branding?

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788073911676
Značka: SLOVART

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem.
Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Matthew Healey
Značka SLOVART
V prodeji od 03.02.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 18.5 x 23.0 x 2.5 cm
Hmotnost 0.89 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 256
ISBN 978-80-7391-167-6
EAN 9788073911676
Interní kód 0089299
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy