Czechy i Czesi w polskojezycznych nowych mediach

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074649554

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
179 Kč
177 Kč
179 Kč
177 Kč
Anotace
Tato práce je věnována jazykovému obrazu Česka a Čechů tvořenému polskojazyčnými médii. Text tvoří čtyři kapitoly. První je teoretická, druhá a třetí jsou věnované analýze jazykového obrazu světa na základě konkrétních příkladů, poslední pojednává o výsledcích dotazníkového průzkumu. V souladu s výsledky výzkumu JOS je Česko vnímáno uživateli Internetu jako sousedský stát s prozápadní orientací, přátelský, ateistický, Češi jsou vnímáni jako veselí a vlídní lidé. Milují pivo a nezdravé jídlo. Mají také typické účesy a oblečení. Negativními asociacemi jsou konformismus a zbabělost, tedy vlastnosti vycházející hlavně z historických událostí. Češky jsou považovány za snadno přístupné mužům.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Piotr Szalasny
Značka UNIVERSITAS OSTRAVIENSIS
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.8 x 21.0 x 0.3 cm
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 122
ISBN 978-80-7464-955-4
EAN 9788074649554
Interní kód 0255029
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy