Deset zaručených způsobů jak neuspět v podnikání

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612154
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
280 Kč
230 Kč
280 Kč
230 Kč
Anotace
Kniha někdejšího prezidenta firmy Coca-Cola představuje základní chyby a nebezpečné typy chování, které dlouhodobě vedou k zásadním problémům a pro podniky mohou znamenat katastrofu. Neochota podstupovat rizika, nepružnost, izolace manažerů od každodenního provozu, spoléhání na externí konzultanty, nebezpečí byrokracie, nekonzistentní firemní komunikace – to jsou jen některá z rizik, na něž kniha upozorňuje s využitím příkladů z podnikové praxe i z každodenního života. Autor klade důraz na "lidskou stránku" podnikání, na vlastnosti a chování manažerů, protože chyb se nedopouštějí podniky, ale jednotlivci. Pokud se podniky či manažeři začínají řídit jedním nebo více z popsaných "přikázání", ocitají se na cestě vedoucí k jistému krachu. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Donald R. Keough
Značka Management Press
V prodeji od 03.05.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 20.5 x 1.5 cm
Hmotnost 0.23 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 162
ISBN 978-80-7261-215-4
EAN 9788072612154
Interní kód 0105502
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy