Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Design Loga

EAN:9788025136089
Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
590 Kč
484 Kč
590 Kč
484 Kč
Anotace
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.
Informace o sortimentu
Podnázev Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Druh sortimentu Kniha
Autor Matthew Healey
Značka CPress
V prodeji od 31.10.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 19.1 x 26.5 x 2.2 cm
Hmotnost 0.89 kg
Počet stran 240
ISBN 978-80-251-3608-9
EAN 9788025136089
Interní kód 0122021
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy