Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Firemní strategie pro praxi

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024713892
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
289 Kč
246 Kč
289 Kč
246 Kč
Anotace
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Charvát
Značka GRADA
V prodeji od 24.02.2006
Rok vydání 2006
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.2 x 24.4 x 1.3 cm
Hmotnost 0.48 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 204
ISBN 80-247-1389-6
EAN 9788024713892
Interní kód 0062681
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy