Hudba v reklamě

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788087500514
Značka: VeRBuM

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
269 Kč
221 Kč
269 Kč
221 Kč
Anotace
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Radim Bačuvčík
Značka VeRBuM
V prodeji od 26.09.2014
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.8 x 2.0 cm
Hmotnost 0.55 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 224
ISBN 978-80-87500-51-4
EAN 9788087500514
Interní kód 0172510
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny