Intuitivní marketing

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072611652
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
240 Kč
197 Kč
240 Kč
197 Kč
Anotace
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Miloš Toman
Značka Management Press
V prodeji od 08.09.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 15.0 x 20.5 x 0.5 cm
Hmotnost 0.20 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 140
ISBN 978-80-7261-165-2
EAN 9788072611652
Interní kód 0098360
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy