Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025128220
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
239 Kč
196 Kč
239 Kč
196 Kč
Anotace
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys. Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje.
Informace o sortimentu
Název v originále Inside Larry and Sergey´s Brain
Druh sortimentu Kniha
Autor Richard L. Brandt
Značka CPress
V prodeji od 09.03.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 22.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.38 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
ISBN 978-80-251-2822-0
EAN 9788025128220
Interní kód 0065860
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy