Jak psát reklamní text

Série: Manažer
Brožovaná bez přebalu matná
EAN:9788024705569
Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
189 Kč
161 Kč
189 Kč
161 Kč
Anotace
Jak je reklamní text zapojen do celku reklamního působení? Jak sestavit účinný reklamní text? Kdy použít humor, rytmus a rým? Jak vytvořit slogan, název firmy či produktu? Jak připravit texty pro PR akce? Praktická příručka plná rad a příkladů pro marketingové specialisty, podnikatele, profesionální textaře a studenty.
Informace o sortimentu
Podnázev Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Ivan Crha, Zdeněk Křížek
Značka GRADA
V prodeji od 21.10.2003
Rok vydání 2003
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.0 x 23.0 x 1.2 cm
Hmotnost 0.31 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran 192
Edice Manažer
Poslední dotisk 05/2006
ISBN 80-247-0556-7
EAN 9788024705569
Interní kód 0041360
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy