Lobbing v moderních demokraciích

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
149 Kč
127 Kč
149 Kč
127 Kč
Anotace
Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti. Kniha Lobbing v moderních demokraciích osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích. Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech. Publikace je určena zejména studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Šárka Laboutková, Karel B. Müller, Petr Vymětal
Značka GRADA
V prodeji od 21.11.2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.43 kg
Počet stran 256
ISBN 978-80-247-3165-0
EAN 9788024731650
Interní kód 0112043
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy