Management, marketing a ekonomika sportu

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
290 Kč
238 Kč
290 Kč
238 Kč
Anotace
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jana Nová, doc. Ing. Jiří Novotný CSc., Oldčich Racek, Jaroslav Rektořík, Milena Strachová, Hana Válková
Značka muni PRESS
V prodeji od 03.03.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.0 x 23.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.49 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 284
Poslední dotisk 11/2018
ISBN 978-80-210-8346-2
EAN 9788021083462
Interní kód 0227681
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy