Marketing a nová ekonomika

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074001468
C. H. Beck por praxi
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
470 Kč
Anotace
Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.
Publikace je rozdělena celkem do sedmi kapitol (Systémové aspekty nové ekonomiky, Internet a megaintegrace, Nové příležitosti pro marketing, Využití Internetu v marketingu, Elektronická komunikace a e-Government, Ochrana osobních údajů – nový segment trhu, Manažeři nové ekonomiky). V závěru každé kapitoly jsou uvedena Klíčová slova, Otázky a Literatura. Nechybí ani Přílohy, které samotný text doplňují a rozšiřují, a to – Média, Marketingové asociace a Fúze v nové ekonomice.
Informace o sortimentu
Podnázev C. H. Beck por praxi
Druh sortimentu Kniha
Autor Petr Budiš, Bohumír Štědroň, Bohumír Štědroň jr.
Značka C.H.BECK
V prodeji od 08.11.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.8 x 24.8 x 1.0 cm
Hmotnost 0.37 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-7400-146-8
EAN 9788074001468
Interní kód 0100999
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy