Marketing v cestovním ruchu

EAN:9788024732473
Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
355 Kč
302 Kč
355 Kč
302 Kč
Anotace
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Druh sortimentu Kniha
Autor Dagmar Jakubíková
Značka GRADA
V prodeji od 07.09.2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.48 kg
Počet stran 288
ISBN 978-80-247-3247-3
EAN 9788024732473
Interní kód 0060846
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy