Marketing v cestovním ruchu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024742090
Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
369 Kč
314 Kč
369 Kč
314 Kč
Anotace
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Dagmar Jakubíková
Značka GRADA
V prodeji od 28.08.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost 0.54 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
ISBN 978-80-247-4209-0
EAN 9788024742090
Interní kód 0131966
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy