Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Marketing Základy marketingu 1

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074021282
Učebnice studenta
Značka: Computer Media

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
210 Kč
172 Kč
210 Kč
172 Kč
Anotace

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.

1. díl obsahuje:

  • 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice.
  • 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu.
  • 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu.
  • 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy.
  • 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice studenta
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 03.09.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 21.5 x 30.4 x 1.0 cm
Hmotnost 0.30 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 80
ISBN 978-80-7402-128-2
EAN 9788074021282
Interní kód 0131898
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy