VELKÁ PODZIMNÍ SOUTĚŽ nejen o zájezd za 10 000 Kč

Marketing Základy marketingu 2

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074022197
Učebnice studenta
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem na prodejně. Expedujeme do týdne.

Dostupnost: IHNED odesíláme - poslední kusy
Zobrazit dostupný počet ks
220 Kč
180 Kč
220 Kč
180 Kč
Anotace

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaný titul splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita knihy spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.

Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice studenta
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 12.10.2015
Rok vydání 2015
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 21.7 x 29.9 x 1.0 cm
Hmotnost 0.34 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 80
ISBN 978-80-7402-219-7
EAN 9788074022197
Interní kód 0192921
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny