DOPRAVA ZDARMA se slevovým kódem DOPRAVA100 nad 299 Kč do konce roku

Mezinárodní marketingový management

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025116418
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecně
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Ralph Berndt, Matthias Sander
Značka CPress
V prodeji od 09.10.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 2.0 cm
Hmotnost 0.58 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 360
ISBN 80-251-1641-7
EAN 9788025116418
Interní kód 0079963
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy