Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Nadčasový produkt

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788090798786
Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
Značka: Audiolibrix

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
349 Kč
286 Kč
349 Kč
286 Kč
Anotace

Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:

- Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?

- Jak definovat svou značku?

- Jak nový produkt propagovat?

- A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?

 

Nadčasový, evergreen, kultovní…

Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.

Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.

Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
Název v originále Perennial Seller
Druh sortimentu Kniha
Autor Ryan Holiday
Překladatel Jana Zajícová
Značka Audiolibrix
V prodeji od 14.02.2023
Rok vydání 2023
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.8 x 2.0 cm
Hmotnost 0.43 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 228
ISBN 978-80-907987-8-6
EAN 9788090798786
Interní kód 0405927
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny