Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Nekomplikujte to!

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788072614516
Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli. Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.
Informace o sortimentu
Podnázev Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA
Název v originále Simplify
Druh sortimentu Kniha
Autor Richard Koch, Greg Lockwood
Značka Management Press
V prodeji od 20.11.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 23.5 x 1.6 cm
Hmotnost 0.45 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 280
ISBN 978-80-7261-451-6
EAN 9788072614516
Interní kód 0216071
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy