Akce

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788025621592
Značka: Svojtka

Zboží máme skladem. Expedujeme nejpozději druhý pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme
699 Kč
349 Kč
699 Kč
349 Kč
Anotace

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor David Ogilvy, Miles Young
Značka Svojtka
V prodeji od 15.02.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 19.7 x 25.7 x 2.2 cm
Hmotnost 0.97 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-256-2159-2
EAN 9788025621592
Interní kód 0254276
Produktový manažer Eva Jurčová (eva.jurcova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny