Podnik a jeho okolí

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074002243
Jak přežít v konkurenčním prostředí
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
450 Kč
Anotace

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku.

V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí.
Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl :
1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ?
2. Jaký je jejich dopad na podnik ?
3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ?
4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ?

Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie.
Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí. Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol (jak v bakalářském, tak magisterském studiu) a studentům MBA programu.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak přežít v konkurenčním prostředí
Druh sortimentu Kniha
Autor Jiří Dvořáček, Peter Slunčík
Značka C.H.BECK
V prodeji od 20.06.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.6 x 24.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 192
Edice Beckova edice ekonomie
ISBN 978-80-7400-224-3
EAN 9788074002243
Interní kód 0129287
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy