Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024620572
Značka: Karolinum

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
120 Kč
98 Kč
120 Kč
98 Kč
Anotace
Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta
Značka Karolinum
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 14.3 x 20.4 x 0.6 cm
Hmotnost 0.15 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN 978-80-246-2057-2
EAN 9788024620572
Interní kód 0151650
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy