Publicistika mezi dvěma světovými válkami

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
295 Kč
Anotace
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry meziválečného období, zejména na komentáře, úvodníky, fejetony, sloupky, soudničky, reportáže, rozhovory, kritiky, recenze, referáty, sleduje i literární časopisy té doby. Text je doplněn fotografiemi výrazných autorů, všímá si také ženské stopy v meziválečné publicistice. Součástí knihy jsou poznámky, použitá literatura a jmenný rejstřík. Protože se jedná o meziválečnou publicistiku, také rukopis odpovídá spíše publicistickému textu s ukázkami tvorby některých autorů.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor PhDr. Jana Čeňková Ph.D., Doc. PhDr. Barbora Osvaldová
Značka Academia
Pořadí vydání 1. vydání
Edice První republika
Interní kód 0206790
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy