Reklama 2.vyd.

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024720012
Jak dělat reklamu
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
219 Kč
186 Kč
219 Kč
186 Kč
Anotace
Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Cílem nového vydání je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu "správnou" reklamu či jak si vybrat správn ou agenturu. Přestože se kniha věnuje z větší části reklamě, je určena všem zájmecům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Informace o sortimentu
Podnázev Jak dělat reklamu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Značka GRADA
V prodeji od 21.03.2007
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.2 x 1.0 cm
Hmotnost 0.32 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 182
ISBN 80-247-2001-9
EAN 9788024720012
Interní kód 0073273
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy