Jen dnes SLEVA 100 KČ při nákupu nad 800 Kč se slevovým kódem

Slovník moderního manažera

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788087252017
Základní pojmy z managementu a marketingu
Značka: Beneš Jaroslav

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
59 Kč
48 Kč
59 Kč
48 Kč
Anotace

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.

Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.

Pro zábavu v závěru autor uvádí několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.

Informace o sortimentu
Podnázev Základní pojmy z managementu a marketingu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Beneš
Značka Beneš Jaroslav
V prodeji od 23.07.2018
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.0 x 0.3 cm
Hmotnost 0.15 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 108
ISBN 978-80-87252-01-7
EAN 9788087252017
Interní kód 0152776
Produktový manažer Jana Hulová (jana.hulova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny