Společenská odpovědnost firem

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024739830
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
229 Kč
269 Kč
229 Kč
Anotace
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Vilém Kunz
Značka GRADA
V prodeji od 09.02.2012
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.0 x 24.0 x 1.1 cm
Hmotnost 0.35 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 208
ISBN 978-80-247-3983-0
EAN 9788024739830
Interní kód 0125673
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy