Strategické válečné hry v podnikání

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788072612161
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
399 Kč
327 Kč
399 Kč
327 Kč
Anotace
Kniha předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým plánovačům) umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů - je vhodný pro vaši firmu či rozhodovací situaci, jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, i to, že k tomu nepotřebujete ani počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Benjamin Gilad
Značka Management Press
V prodeji od 30.09.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 15.0 x 21.4 x 1.7 cm
Hmotnost 0.42 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 232
ISBN 978-80-7261-216-1
EAN 9788072612161
Interní kód 0110517
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy