Pokud víte, na co se máte zaměřit a čemu věnovat pozornost, je pro vás snadné druhé pochopit a získat na svou stranu. Jak ale dospět k tomu, abyste poznali, co na jiné lidi platí? Pomocí speciální typologie osobnosti založené na třech odlišných dominujících oblastech mozku, kterou v této knize představuje zkušený autor!
Zjistíte, jak každého člověka můžete podle vnějších znaků a projevů zařadit do jednoho ze tří základních typů či jejich kombinací. Dozvíte se, jak daný typ uvažuje, co je pro něj důležité, a na základě toho i jak s ním nejlépe komunikovat, abyste předešli konfliktům a nakonec dosáhli svého. Autor vám v knize předává přesně tu znalost lidí, která je třeba, aby vaše vztahy s okolím byly šťastné a produktivní. Pomocí názorných příkladů vysvětluje a nabízí rady a tipy, které můžete okamžitě vyzkoušet.
Typologii výborně využijete v osobním životě: pomůže vám lépe odhadnout pekaře, sousedku, pracovníka v bance za přepážkou i profesorku na vysoké a dobře s nimi vycházet. Ale i v pracovním světě pro ni najdete mnohá uplatnění: při výběru spolupracovníků, při vedení lidí, jednání s kolegy a šéfy, vyjednávání se zákazníky apod. Čtivá, srozumitelná a příklady nabitá knížka je určena každému, kdo chce lépe chápat a znát druhé.