Právě začal BLACK FRIDAY!

Žijte a myslete kreativně

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788025129548
10 klíčů k reklamě, která zaujme
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
449 Kč
368 Kč
449 Kč
368 Kč
Anotace
Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. „Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce.

Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people Jistě se vám budou hodit praktické návody: •Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy •36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň •Jak sestavit funkční kreativní tým •Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku •Jak zvýšit efektivitu kreativní práce •Jak přežít na volné noze •Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor •Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní •Jak se bránit špinavým reklamním trikům Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.

Informace o sortimentu
Podnázev 10 klíčů k reklamě, která zaujme
Druh sortimentu Kniha
Autor Vít Baloušek
Značka CPress
V prodeji od 20.06.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.7 x 22.5 x 1.6 cm
Hmotnost 0.42 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 240
ISBN 978-80-251-2954-8
EAN 9788025129548
Interní kód 0117100
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy