Agenda Setting

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788073675912
Značka: PORTÁL

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
349 Kč
297 Kč
349 Kč
297 Kč
Anotace
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií.
Informace o sortimentu
Název v originále Setting the Agenda.
Druh sortimentu Kniha
Autor Maxwell Mc Combs
Značka PORTÁL
V prodeji od 15.11.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 13.4 x 20.0 x 2.0 cm
Hmotnost 0.28 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
ISBN 978-80-7367-591-2
EAN 9788073675912
Interní kód 0098847
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy