Brand New

Polotuhá flexo
EAN:9788075290472
Nová podoba značek
Značka: SLOVART

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Anotace
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Informace o sortimentu
Podnázev Nová podoba značek
Název v originále Brand New
Druh sortimentu Kniha
Autor Wally Olins
Značka SLOVART
V prodeji od 10.02.2016
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 23.5 x 2.2 cm
Hmotnost 0.41 kg
Vazba Polotuhá flexo
Počet stran 200
ISBN 978-80-7529-047-2
EAN 9788075290472
Interní kód 0195844
Produktový manažer Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy