Tip na dárek: KÁVOVÁ EDICE PRO KNIHOMOLY – sleva 20 % jen do 22.11.

Chci se dostat na vysokou školu! Žurnalistika

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788073640026
Teoretické úvody a testové otázky k přípravě na příjmací zkoušky

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
99 Kč
81 Kč
99 Kč
81 Kč
Anotace
Teoretický úvod a testové otázky k přípravě na přijímací zkoušky na vysoké školy, obor žurnalistika. Cvičné testy prověřují vědomostní uchazečů o studium žurnalistiky na českých vysokých školách. Pokrývají některé základní námětové a problémové oblasti, na které se zaměřuje studium oboru žurnalistika. Jejich základním cílem je zjistit, do jaké míry se zájemci o studium již v oboru orientují.

Testové otázky I (200 otázek) prověřují znalosti z oblasti dějin jazyka, lingvistiky, dějin a teorie žurnalistiky, mediálních studií a mediálního trhu. K jednotlivým otázkám jsou přiřazeny tři nebo čtyři odpovědi, z nichž alespoň jedna je správná. Správných odpovědí ovšem může být více. V několika případech jsou dokonce správné všechny uvedené odpovědi. Stoprocentní správné zodpovězení otázky předpokládá určení všech správných odpovědí. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu.

Testové otázky II (200 otázek) jsou věnovány českému jazyku. Zjišťují znalost jazykových norem českého jazyka. Ze dvou uvedených variant je pouze jedna správná. Klíč k testům je zařazen na konci oddílu. Testové otázky III (24 otázek) mají zcela odlišný charakter, neboť se zaměřují na kreativitu. Zde již za otázkami nejsou uvedeny odpovědi, z nichž některé jsou správné a jiné nesprávné. Na dané otázky naopak může být značné množství správných a nesprávných odpovědí. Klíč k testům, zařazený na konci oddílu, nabízí proto pouze některá řešení.

Informace o sortimentu
Podnázev Teoretické úvody a testové otázky k přípravě na příjmací zkoušky
Druh sortimentu Kniha
Autor Jiří Pavelka, Petr Pavlík
Značka Barrister a Principal
V prodeji od 16.03.2005
Rok vydání 2005
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 21.1 x 29.5 x 1.0 cm
Hmotnost 0.32 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 116
ISBN 80-7364-002-3
EAN 9788073640026
Interní kód 0052819
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy