Začít hrát
 

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024729459
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
219 Kč
186 Kč
219 Kč
186 Kč
Anotace
Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat a na analýzu manažerovy motivace k delegování. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníky a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníků. Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základy "filozofie" úspěšného řízení.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Martin Cipro
Značka GRADA
V prodeji od 02.07.2009
Rok vydání 2009
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.9 x 24.0 x 0.9 cm
Hmotnost 0.28 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 160
ISBN 978-80-247-2945-9
EAN 9788024729459
Interní kód 0097498
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy