Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních...

EAN:9788027134311
Jak posoudit digitální zralost
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
429 Kč
365 Kč
429 Kč
365 Kč
Anotace

Předkládaná publikace vyniká svým zaměřením, obsahem i komplexním zpracováním. Přináší zcela nový pohled na digitální transformaci obchodních modelů s využitím digitálních technologií. Prezentovány jsou zde trendy digitalizace ve světě a v Evropě, hybné síly a koncepce digitální transformace podniků včetně nového metodického postupu k měření digitální zralosti podniků. Na závěr uvádíme praktické příklady z digitalizace obchodních modelů s predikcí očekávaných přínosů v důsledku jejich implementace v podnikové praxi.

Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z Fakulty podnikatelské VUT Brno a Ústavu podnikové strategie VŠTE v Českých Budějovicích. Cenné náměty poskytli také pracovníci z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Hospodářské komory ČR. Publikace je určena především manažerům MSP a celé podnikatelské sféře, dále studentům vysokých škol s ekonomickou profilací i řídicím a správním orgánům působícím v této oblasti.

Informace o sortimentu
Podnázev Jak posoudit digitální zralost
Druh sortimentu Kniha
Autor Iveta Šimberová, Jarmila Straková
Značka GRADA
Rok vydání 2022
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 312
Edice Finanční řízení
ISBN 978-80-271-3431-1
EAN 9788027134311
Interní kód 0392506
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy