Emocenomie

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788025310571
Značka: FRAGMENT

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
599 Kč
491 Kč
599 Kč
491 Kč
Anotace
Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… Radost… překvapení… strach… vztek…smutek…odpor…pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje Emocenomie. Osvojíte si používání emocí například při: - výběru zaměstnanců - řízení zaměstnanců - vedení organizací - jednání vedoucích pracovníků Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy v kódování emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Titul doplňují výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, které dokreslují údaje nejen v obchodních a mezilidských vztazích, nýbrž i v řadě dalších. A nezapomeňte, že slovní hodnocení se od emočního prožitku může výrazně lišit!
Informace o sortimentu
Název v originále Emotionomics
Druh sortimentu Kniha
Autor Dan Hill
Značka FRAGMENT
V prodeji od 19.10.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.9 x 24.3 x 2.5 cm
Hmotnost 0.76 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 320
ISBN 978-80-253-1057-1
EAN 9788025310571
Interní kód 0109272
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy